Vores team er specialiseret i kontor-, IT- & salgsfolk

Få et prisestimat på 5 min.

Derfor skal du bruge os inden for kontor, IT & salg

Konsulenter med stor erfaring med alt inden for kontor, IT & salg

Vores rekrutteringskonsulenter har fundet profiler inden for branchen i mange år. Derfor forstår vi din hverdag, dine udfordringer og dine behov.

Vi er landsdækkende med et bredt netværk

Vi har udviklet vores talentpipeline i mange år. Derfor har vi en bred kontakt til de profiler, som du ønsker at komme i kontakt med. Derudover har vi 6 afdelinger fordelt udover Danmark, så vi kan hjælpe uanset, hvor I er placeret i landet.

Vi rådgiver åbent og ærligt

Det er vigtigt for os, at vi altid kan være åbne over for jer i et samarbejde. Det sker nemlig, at vi anbefaler en markant anden løsning end, hvad Í havde forventet, fordi vores analyse har fremvist et bedre match.

Vi hjælper medarbejderen ombord på skibet

Når vi har afsluttet et rekrutteringsforløb, så tilbyder vi altid rådgivning på onboarding-forløbet. En god onboarding af jeres nye medarbejder sikrer, at I forbedrer jeres evne til at fastholde og motivere medarbejderen. Desuden følger vi løbende op i månederne efter jobstart.

Effektiv rekrutteringsproces

Vi har stor erfaring med at screene, holde jobsamtaler og foretage tests og analyser af folk inden for kontor, salg og IT. Vi kører alle faserne i rekrutteringsprocessen efter en fast model med optimal træfsikkerhed.

3-6 mdr. garanti

Vi er så sikre på vores evner til at finde de rette medarbejdere, at vi ikke er bange for at give jer garanti. Det betyder, at vi udfører en ny rekruttering gratis såfremt jeres samarbejde brydes op inden for 3-6 mdr. alt efter aftale.
Vi har fundet mange forskellige profiler i branchen

Administration

Økonomi

Salg

Ingeniører

IT-medarbejdere

Medicinal

Frank Søndergaard, COO, TM-Group
Vores rekrutteringsproces med Assistance HR Partners var præget af god kommunikation og gennemsigtighed fra start til slut. Vi søgte en unik profil i form af en særlig IT-specialist, og her var konsulentens erfaring og store netværk inden for IT-branchen afgørende for, at vi i dag sidder med den rette medarbejder både på et fagligt og menneskeligt plan. Vi har været glade for samarbejdet, den professionelle linje og det gode resultat, og jeg vil derfor anbefale Assistance HR Partners til andre.

Sådan finder vi jeres nye medarbejder inden for kontor, IT og salg

Vi planlægger altid processen, så den passer til jeres behov og ønsker, men som udgangspunkt kan du bruge modellen nedenfor som guideline.
1

Indledende møde

Vi holder et indledende møde med jer, hvor vi gennemgår jeres specifikke behov. Vi afdækker krav til personlighed og kompetencer og udvikler en job- og personlighedsprofil. Når vi er enige om profilen, fremlægger vi en rekrutteringsplan.
2

Annoncering og search

Det er vigtigt, at vi skaber opmærksomhed om den ledige stilling. Det sørger vi for vha. vores egen database og vores store netværk af jobplatforme. Derudover udfører vores konsulenter aktive søgninger i markedet for at finde den rette.
3

Samtaler & tests

Vores konsulententer er eksperter i at vurdere folk inden for HOREKA. Derudover er de trænede i interviewteknik og er certificerede i en række forskellige tests og personlighedsanalyser.
4

Referencer, opfølgning og garanti

Når vi har fundet en person, som både vi anbefaler, og som I er glade for, så afsluttes forløbet. Vi fungerer som rådgivere ved opstart, vi laver løbende opfølgning på jeres samarbejde, og vi giver op til 6 måneders. garanti.

Hvad koster rekruttering?

Klik her for at læse mere om, hvordan vi regner prisen ud på en rekruttering. Vi tilbyder 3 forskellige pakkeløsninger.

Se vores blog med tips og tricks inden for rekruttering

Få inspiration til, hvordan du finder de helt rette medarbejdere. Vores blog blev i 2016 nomineret til årets bedste rekrutteringsblog af Aros Business Academy. Tag et kig og tilmeld dig samtidig vores nyhedsbrev – så modtager du vores artikler direkte i indbakken 🙂

Vil du vide, hvorfor vi har en elefant i logoet?

Det handler om Assistances historie helt tilbage fra år 2000. Vores stifter Aase Hagemann havde nemlig en helt speciel interesse…

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, så sender vi dig tips & tricks, undersøgelser og nyheder om HR, ledelse og relevante kurser – det hele handler om, at du skal skabe endnu bedre resultater. Prøv det af. Ingen spam og nem afmelding 🙂