Vi er danmarks største leverandør af vikarer til hotel, restauration & kantine

Bliv kontaktet og hør mere

Der er mange grunde til at bruge os og vores vikarer

Vi er fagfolk fra din branche

Vi har selv været i dine sko, så vi forstår dine behov. Alle vores konsulenter har erfaring fra hotel, restauration og kantine.

Vi har en database med over 20.000 profiler

Vi har udviklet vores netværk gennem mange år og kan hurtigt finde den rette kandidat til dig.

Vi er Danmarks største leverandør af vikarer til HOreka

Der er kun én grund til at man bliver Danmarks største leverandør af vikarer til en branche – kunderne er glade og vender tilbage 😉

Undgå frustrationer ved sygefravær og spidsbelastninger

Vi har leveret personale til branchen i mange år og vores kunder bliver hos os på grund af vores pålidelighed og stabilitet.

Vi har høje kvalitetskrav

1.5 times personlige interviews og referencer fra tidligere medarbejdere sikrer, at du får de bedste af de bedste vikarer.

Åben kundeservice fra 06.00 - 21.00

Vi gør alt for, at du får en fantastisk kundeservice. Du skal føle, at du kender os og vice versa, så du får den bedste oplevelse. Åben 06.00 – 21.00 og i weekender og helligdage fra 08.00 – 20.00.
Vi tilbyder vikarer inde for alle segmenter af branchen

Kokke

Køkkenassistenter

Smørrebrødsjomfruer

Opvask og forefaldende

Tjenere og serveringspersonale

Let assistent

Karina Thønning, Køkkenchef, Roche

Jeg har samarbejdet med Assistance næsten siden deres start i 2000, hvilket siger alt om, hvor tilfreds jeg er med Assistance som leverandør.

De har igennem alle årene leveret fantastisk hjælp til både opvask og køkkenet. De vikarer, vi får ud, er pligtopfyldende og sætter en tydelig ære i deres arbejde, og er der en sjælden gang et udfald, hvor en vikar, af den ene eller anden årsag, ikke passer ind hos os, er konsulenterne hos Assistance altid lydhøre og kan hurtigt finde en ny.

Og netop konsulenterne hos Assistance er en af de helt store årsager til min trofasthed, der er ikke stor udskiftning, og derfor kender jeg alle konsulenter godt, og de kender mig og vores behov i køkkenet. De er gode til at besøge os og følger udviklingen hos os, så de fleksibelt og professionelt kan håndtere alle former for henvendelser.

Lars Samsø, Nordea, Executive Dining

Assistance har leveret vikarer til os i 10 år, og til mig i 2½ år. Det er et seriøst bureau, der altid leverer høj service, f.eks. er der altid en kantinekonsulent, der tager telefonen, og der bliver altid reageret hurtigt på mit behov – også i weekender og på helligdage. Assistance HR Partners er gode til både korte og lange vikariater. De er stabile og er gode til at matche mine behov. Er der kritik, er de også gode til at behandle dette og bruge dette positivt. Vi har gennem tiden haft flere vikarer, der kender vores hus næsten lige så godt som os selv.

Mikkel Karstad, Køkkenchef, Horten

Vi har hos Horten et krav til os selv om at levere på et meget højt niveau, hver dag, så vi giver vores kolleger i huset et vigtigt pusterum, hvor de kan lade sig inspirere af lækker veltillavet mad. Vi sætter derfor også høje krav til de vikarer, vi bruger i køkkenet.

Assistance formår at efterleve de krav, vi har til en god samarbejdspartner og møde vores behov. De sender altid velforberedte vikarer og prøver hver gang at finde en vikar, der kender køkkenet, hvilket gør det lettere for alle parter. Dette er uanset om vi skal bruge hjælp til opvask eller i køkkenet.

Jeg vil uden tøven anbefale Assistance til mit netværk.

Sådan finder vi dine vikarer inden for hotel, restauration og kantine

1

Kvalitetstjek af vikar

  • 1.5 times personlige interviews
  • Referencer fra 1-2 tidligere arbejdsgivere
  • Test og analyse efter behov
  • Tjek af straffeattest
2

Du lægger en ordre

Du kan lægge ordrer over telefon eller mail. Vi har åbningstider mellem 06.00 – 21.00 i hverdagene og 08.00 – 17.00 i weekender og helligdage..
3

Søgning og match

Da vikarens kompetencer er afdækket kan vi hurtigt lave en søgning efter det rette match. Vi kan sende vikarer ud dag-til-dag, og ofte inden for 1 time.
4

Udførsel af arbejde og kvalitetstjek

Vikaren udfører arbejdet og vi følger personligt op med dig som kunde, hvor du giver feedback og en overordnet rating for samarbejdet.

Se vores blog med tips og tricks inden for rekruttering

Få inspiration til, hvordan du finder de helt rette medarbejdere. Vores blog blev i 2016 nomineret til årets bedste rekrutteringsblog af Aros Business Academy. Tag et kig og tilmeld dig samtidig vores nyhedsbrev – så modtager du vores artikler direkte i indbakken 🙂

Vil du vide hvorfor vi har en elefant i logoet?

Det handler om Assistances historie helt tilbage fra år 2000. Vores stifter Aase Hagemann havde nemlig en helt speciel interesse…

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, så sender vi dig tips & tricks, undersøgelser og nyheder om HR, ledelse og relevante kurser – det hele handler om, at du skal skabe endnu bedre resultater. Prøv det af. Ingen spam og nem afmelding 🙂