Vikarbureau Odense

Find dit køkken- eller kantinepersonale hos Danmarks største leverandør af personaleløsninger til HORECA.

Assistance i Odense bor sammen med vores kollegaer i JKS.

Find din lokale konsulent her, uanset om du er jobsøgende eller søger din næste medarbejder.

Ring til os på 63 11 89 00 eller skriv til os på info@assistance.dk

Bliv vikar Bliv ringet op om personaleløsninger

Vores medarbejdere

Christian K. Sørensen

Direktør
Læs mere om Christian K. Sørensen

Jeg har mere end 25 års erfaring i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvor alle årene har haft fokus på HOREKA. Jeg har også været 15 år i restaurationsbranchen - er uddannet kok, tjener og har arbejdet som sommelier. Min hjemmebane har altid været blandt kokke og tjenere, og jeg trives rigtig godt med den kreativitet og vildskab, der er i den branche. For mig er den bedste dag på kontoret, når vi leverer vikarer og kandidater, der gør vores kunder glade, og vi får logistikken mellem de mange opgaver til at gå op.

Anne Schou

Seniorkonsulent
Læs mere om Anne Schou

Med over 7 års erfaring som konsulent hos Assistance HR Partners har jeg opbygget en solid forståelse for både kundernes behov og vikarernes hverdag. Jeg trives i dialogen med mennesker og lægger stor vægt på at skabe tillidsfulde relationer – både til virksomheder og kandidater. Min styrke ligger i at finde løsninger, der fungerer i praksis, og i at sikre det rette match mellem arbejdsplads og medarbejder.

Christine Margrethe Johannsen

Juniorkonsulent
Læs mere om Christine Margrethe Johannsen

Mine fire år i cafébranchen har givet mig værdifuld erfaring med de daglige rutiner i et travlt miljø – fra salatbar og sandwich til opvask, kundekontakt og tæt samarbejde med kolleger. I dag er jeg en del af driften hos Assistance, hvor jeg arbejder for at sikre, at vores kunder får den rette hjælp i de travle perioder, samtidig med at vores vikarer får opgaver, der matcher deres kompetencer.

Martin Holbek Hansen

Salgs- og personalekonsulent
Læs mere om Martin Holbek Hansen

Med en baggrund fra køkkenet, hvor jeg blandt andet har haft ansvar for både salatbar og opvask, har jeg et solidt kendskab til de daglige rutiner og krav i kantine- og køkkenmiljøer. I dag arbejder jeg med rekruttering og onboarding hos Assistance, hvor jeg bruger min praktiske erfaring til at vurdere og matche de rette kandidater til jobbet. Min uddannelse som markedsføringsøkonom har desuden styrket mine kompetencer inden for kommunikation og procesforståelse – noget jeg aktivt bringer i spil i mit arbejde med at skabe det gode match mellem medarbejder og arbejdsplads.

Sanela Nezirevic

Afdelingschef
Læs mere om Sanela Nezirevic

Med min HR-baggrund og flere års erfaring hos Assistance HR Partners har jeg en stærk interesse for mennesker og en stor passion for at skabe værdi gennem de rette match. Jeg lægger vægt på langvarige relationer og tror på, at succes skabes gennem tillid, tæt samarbejde og løsninger, der fungerer for både virksomheder og kandidater. Jeg er stolt af den forskel, som jeg og mit team hver dag skaber for vores kunder og kandidater gennem mange succesfulde samarbejder.

Lysienne Mercedes Oehlert

Personalekonsulent / SoMe ansvarlig
Læs mere om Lysienne Mercedes Oehlert

Jeg har en kandidatgrad i Global Marketing and Consumer Culture, som har givet mig en stærk forståelse for mennesker, kulturer og markedsdynamikker. Hos Assistance, hvor jeg har arbejdet i mere end 4 år, bruger jeg den indsigt til at matche de rette kandidater med de rette opgaver. Jeg motiveres især af at hjælpe kunder i pressede situationer – og samtidig give vores vikarer mulighed for at bidrage med og udvikle deres kompetencer.

Marie-Louise Busk

Vagtansvarlig

Alma Rugaard

Vagtansvarlig

Natalie Howkins Lange

Vagtansvarlig

Her finder
du os

Her finder du os

Assistance
Odense

Kochsgade 31B
5000 Odense

T: 63 11 89 00
info@assistance.dk

 

Åbningstider
Mandag - fredag
6.00-21.00
Weekend og helligdage
8.00-20.00