Faglighed, kvalitet og passion for at finde de rette mennesker i mere end 25 år.
Assistance er Danmarks største leverandør af personaleløsninger til HORECA. Vores lokale tilstedeværelse og personlige tilgang gør, at vi altid er tæt på – klar til at gøre en forskel.
Vi møder hver dag for at sikre drift og resultater for vores kunder og arbejdsglæde for vores vikarer.
Assistance blev stiftet i 2000. Filosofien var enkel. Kvalitet frem for kvantitet med fokus på faglighed og menneskeligt nærvær.
Vores mål i dag er det samme som dengang – at finde de rette mennesker til de rigtige job og hjælpe vores kunder og vikarer til det næste niveau gennem løsninger af højeste kvalitet.
Det rigtige match mellem virksomhed og medarbejder er det, der gør en positiv forskel for begge parter.
Det er vores fornemmeste opgave at sikre, at kompetencer, forventninger og praktik er afstemt fra start, så alle kan koncentrere sig om det vigtigste – en god og motiveret arbejdsdag. I køkkenet. I kantinen. På gulvet.
At skabe det rigtige match kræver grundig analyse, metode og menneskekundskab.
Vi har i mere end 25 år forfinet vores arbejdsmetoder og processer og er i dag de førende på markedet, fordi vi stadig sætter kvaliteten forrest i alt, hvad vi gør.
Kvaliteten i vores løsninger beror i høj grad på vores indgående branchekendskab og lokale tilstedeværelse som løbende informerer og kvalificerer vores ydelser og rådgivning.
Med afsæt i kvalitet, engagement, fællesskab og faglighed – og med en daglig ambition om at gøre en markant forskel – går vi på arbejde for at levere værdiskabende formidling af arbejdskraft til HORECA.
Assistance er en del af JKS. En af Danmarks største bemandingsvirksomheder. JKS, Assistance og de øvrige JKS companies er sat i verden for at styrke og flytte det potentiale, der findes i mennesker såvel som virksomheder.
Jeg har mere end 25 års erfaring i vikar- og rekrutteringsbranchen, hvor alle årene har haft fokus på HOREKA. Jeg har også været 15 år i restaurationsbranchen - er uddannet kok, tjener og har arbejdet som sommelier. Min hjemmebane har altid været blandt kokke og tjenere, og jeg trives rigtig godt med den kreativitet og vildskab, der er i den branche. For mig er den bedste dag på kontoret, når vi leverer vikarer og kandidater, der gør vores kunder glade, og vi får logistikken mellem de mange opgaver til at gå op.
Jeg har arbejdet i vikarbranchen i 26 år, hvoraf de sidste 15 år udelukkende har været med opgaver inden for HORECA-segmentet. Det er en branche i konstant forandring, hvor det er vigtigt at kunne tilpasse sig. Min mission er at tilbyde vores kunder de bedste bemandingsløsninger og sikre, at vores vikarer modtager jobtilbud, der matcher kvalifikationerne, og at arbejdsforholdene er gode og trygge her i Assistance. Det bedste er, at ikke to dage er ens. Det giver en alsidig og spændende arbejdsdag
Med min HR-baggrund og flere års erfaring hos Assistance HR Partners har jeg en stærk interesse for mennesker og en stor passion for at skabe værdi gennem de rette match. Jeg lægger vægt på langvarige relationer og tror på, at succes skabes gennem tillid, tæt samarbejde og løsninger, der fungerer for både virksomheder og kandidater. Jeg er stolt af den forskel, som jeg og mit team hver dag skaber for vores kunder og kandidater gennem mange succesfulde samarbejder.