
VI ER DANMARKS STØRSTE LEVERANDØR AF VIKARER OG PERSONALE TIL HOTEL, RESTAURATION & KANTINE
SKAL VI RINGE DIG OP?
DER ER MANGE GRUNDE TIL AT
Vi har fundet mange forskellige profiler inden for branchen
SÅDAN FINDER VI JERES NYE MEDARBEJDER
Vi planlægger altid processen, så den
passer til jeres behov og ønsker,
men som udgangspunkt kan du bruge
modellen nedenfor som guideline:

Vi holder et indledende møde med jer, hvor vi gennemgår jeres specifikke behov. Vi afdækker krav til personlighed og kompetencer og udvikler en job- og personlighedsprofil. Når vi er enige om profilen, fremlægger vi en rekrutteringsplan.
Det er vigtigt, at vi skaber opmærksomhed om den ledige stilling. Det sørger vi for vha. vores egen database og vores store netværk af jobplatforme. Derudover udfører vores konsulenter aktive søgninger i markedet for at finde den rette.
Vores konsulenter er eksperter i at vurdere folk inden for HOREKA. Derudover er de trænede i interviewteknik og er certificerede i en række forskellige tests og personlighedsanalyser.
Når vi har fundet en person, som både vi anbefaler, og som I er glade for, så afsluttes forløbet. Vi fungerer som rådgivere ved opstart, vi laver løbende opfølgning på jeres samarbejde, og vi giver 3 mdr. garanti.

VIL DU VIDE, HVORFOR VI HAR EN ELEFANT I LOGOET?
Det handler om Assistances historie helt tilbage fra år 2000. Vores stifter Aase Hagemann havde nemlig en helt speciel interesse…
Læs om vores historie