• FIND JOB
    • BLIV VIKAR
    • Ledige stillinger
    • FAQ jobsøgende
  • FIND MEDARBEJDER
  • FIND VIKAR
  • OM OS
  • Kontakt
  • TIMESEDLER/TIMESHEETS

  • FIND JOB
    • BLIV VIKAR
    • Ledige stillinger
    • FAQ jobsøgende
  • FIND MEDARBEJDER
  • FIND VIKAR
  • OM OS
  • Kontakt
  • TIMESEDLER/TIMESHEETS
  • Find medarbejder

VI ER DANMARKS STØRSTE LEVERANDØR AF VIKARER OG PERSONALE TIL HOTEL, RESTAURATION & KANTINE

 

SKAL VI RINGE DIG OP?
 

Ved at indsende formularen accepterer du at blive kontaktet af Assistance.

DER ER MANGE GRUNDE TIL AT
BRUGE OS INDEN FOR HOREKA

AF FAGFOLK, FOR FAGFOLK

Vores rekrutteringskonsulenter har selv erfaring fra hotel, restauration og kantine.
Derfor forstår vi din hverdag, dine udfordringer og dine behov.

STOR DATABASE MED PROFILER

Vi har udviklet vores netværk og vores egen database gennem de seneste 20 år.
Det betyder, at vi har bred adgang til de rette profiler.

VI ER DANMARKS STØRSTE LEVERANDØR

En rekruttering er altid kun et projekt. Det betyder, at hvis man skal blive Danmarks største leverandør
af personale til din branche – ja, så kræver det glade kunder, der vender tilbage.

AFTALER MED LANDETS JOBPORTALER

Vores brede aftaler med landets jobportaler sikrer, at vi kan skabe den nødvendige opmærksomhed
om stillingen væsentligt billigere, end hvis I selv skulle annoncere.

SOLID REKRUTTERINGSPROCES

Vi finder og screener kandidater, holder samtaler, kører tests og analyser,
og vi foretager løbende opfølgning på jeres tilfredshed med medarbejderen.

3 MÅNEDERS GARANTI

Vi vil være sikre på, at du får den helt rigtige person.
Derfor er vi ikke bange for at give garanti på vores løsninger.


Vi har fundet mange forskellige profiler inden for branchen
 

KØKKENCHEFER OG LEDERE

KØKKENASSISTENTER

SMØRREBRØDSJOMFRUER

OPVASK OG FOREFALDENDE

TJENERE OG SERVERINGSPERSONALE

KOKKE

SÅDAN FINDER VI JERES NYE MEDARBEJDER

 

 

Vi planlægger altid processen, så den
passer til jeres behov og ønsker,
men som udgangspunkt kan du bruge
modellen nedenfor som guideline:

INDLEDENDE MØDE

Vi holder et indledende møde med jer, hvor vi gennemgår jeres specifikke behov. Vi afdækker krav til personlighed og kompetencer og udvikler en job- og personlighedsprofil. Når vi er enige om profilen, fremlægger vi en rekrutteringsplan.

ANNONCERING OG SEARCH

Det er vigtigt, at vi skaber opmærksomhed om den ledige stilling. Det sørger vi for vha. vores egen database og vores store netværk af jobplatforme. Derudover udfører vores konsulenter aktive søgninger i markedet for at finde den rette.

SAMTALER & TESTS

Vores konsulenter er eksperter i at vurdere folk inden for HOREKA. Derudover er de trænede i interviewteknik og er certificerede i en række forskellige tests og personlighedsanalyser.

REFERENCER, OPFØLGNING OG GARANTI

Når vi har fundet en person, som både vi anbefaler, og som I er glade for, så afsluttes forløbet. Vi fungerer som rådgivere ved opstart, vi laver løbende opfølgning på jeres samarbejde, og vi giver 3 mdr. garanti.

Vi har flere gange benyttet os af rekrutteringer fra Assistance

Vi er meget tilfredse med muligheden for Try & Hire forløb, så vi er helt sikre på, at det er den rigtige medarbejder, vi ansætter. Kemi er et meget vigtigt element i køkkenet hos Codan, og vi har mulighed for at se, om denne er på plads, når en mulig kandidat arbejder hos os som vikar i en periode før fastansættelse.

Vi har også valgt at outsource vores opvask til Assistance, hvilket har været den HELT rigtige beslutning. Vi er altid sikre på, at vi er dækket ind på denne vigtige position. Der leveres altid god arbejdskraft, der formår at løfte opgaven.

Berit Sand, Manager Canteens & Reception
Codan

Altid velforberedte vikarer

Vi har hos Horten et krav til os selv om at levere på et meget højt niveau, hver dag, så vi giver vores kolleger i huset et vigtigt pusterum, hvor de kan lade sig inspirere af lækker veltillavet mad. Vi sætter derfor også høje krav til de vikarer, vi bruger i køkkenet.

Assistance formår at efterleve de krav, vi har til en god samarbejdspartner og møde vores behov. De sender altid velforberedte vikarer og prøver hver gang at finde en vikar, der kender køkkenet, hvilket gør det lettere for alle parter. Dette er uanset om vi skal bruge hjælp til opvask eller i køkkenet.

Jeg vil uden tøven anbefale Assistance til mit netværk.

Mikkel Karstad, Køkkenchef
Horten

Et seriøst bureau, der altid leverer høj service

Assistance har leveret vikarer til os i 10 år, og til mig i 2½ år. Det er et seriøst bureau, der altid leverer høj service, f.eks. er der altid en kantinekonsulent, der tager telefonen, og der bliver altid reageret hurtigt på mit behov – også i weekender og på helligdage. 

Assistance HR Partners er gode til både korte og lange vikariater. De er stabile og er gode til at matche mine behov. Er der kritik, er de også gode til at behandle dette og bruge dette positivt. 

Vi har gennem tiden haft flere vikarer, der kender vores hus næsten lige så godt som os selv.

Lars Samsø, Executive Dining
Nordea

Vikarerne er pligtopfyldende og sætter en tydelig ære i deres arbejde

Jeg har samarbejdet med Assistance næsten siden deres start i 2000, hvilket siger alt om, hvor tilfreds jeg er med Assistance som leverandør.

De har igennem alle årene leveret fantastisk hjælp til både opvask og køkkenet. De vikarer, vi får ud, er pligtopfyldende og sætter en tydelig ære i deres arbejde, og er der en sjælden gang et udfald, hvor en vikar, af den ene eller anden årsag, ikke passer ind hos os, er konsulenterne hos Assistance altid lydhøre og kan hurtigt finde en ny.

Og netop konsulenterne hos Assistance er en af de helt store årsager til min trofasthed, der er ikke stor udskiftning, og derfor kender jeg alle konsulenter godt, og de kender mig og vores behov i køkkenet. De er gode til at besøge os og følger udviklingen hos os, så de fleksibelt og professionelt kan håndtere alle former for henvendelser.

Karina Thønning, Køkkenchef
Roche

VIL DU VIDE, HVORFOR VI HAR EN ELEFANT I LOGOET?

Det handler om Assistances historie helt tilbage fra år 2000. Vores stifter Aase Hagemann havde nemlig en helt speciel interesse…

Læs om vores historie

Hvem er vi?
Vi er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau med 8 afdelinger fordelt ud over Danmark. Vi hjælper virksomheder med at finde de rette mennesker til de rette stillinger – effektivt og med stærke resultater.

Klik her for at læse mere om os.

 

Følg os på Facebook

 

 

Læs også:

CSR
Cookies-politik
Privatlivspolitik

Kontakt
Assistance HR Partners A/S

Lyngbyvej 2, Vibenshuset
2100 København Ø

Telefon: +45 33 55 00 90
E-mail: info@assistance.dk
CVR nr. 25727819


Åbningstider:

Afdelingerne i Jylland og på Fyn:

Mandag—fredag: kl. 8:00–16:00
Lørdag & søndag: lukket

Afdelingerne på Sjælland:

Mandag—fredag: kl. 9:00–17:00
Lørdag & søndag: lukket

 

Åbningstider vagttelefon:

Mandag—fredag: kl. 6:00–21:00
Lørdag, søndag og helligdage: kl. 08:00–20:00

 

Assistance er en del af JKS Group

Opdag

  • Bliv vikar
  • Ledige stillinger
  • Find vikar
  • Find medarbejder
  • Om os
  • Kontakt


Mød os

  • København (HQ)
  • Odense
  • Kolding
  • Esbjerg
  • Aabenraa
  • Aarhus
  • Aalborg
  • Københavns Lufthavn CPH

 


Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Din lokale afdeling er

Er denne oplysning korrekt klik på "ok" eller find din lokale afdeling ved at klikke på "find afdeling"

OK

Vælg venligst din nærmeste afdeling

Vi kunne desværre ikke finde din nærmeste afdeling automatisk. Vælg din afdeling på listen herunder.

OK
  • Din lokale JKS afdeling



T:
{{dep[email]}}
Se medarbejdere her
Find vej Skift afdeling