De rigtige medarbejdere gør forskellen

Vi har i mere end 20 år leveret personaleløsninger til HORECA. Det har ikke kun gjort os til Danmarks største på området – men også til specialister, der i tæt samarbejde med vores kunder får hverdagen til at gå op i en højere enhed.  

Kontakt os

Konkurrencedygtige løsninger med kvalitetsgaranti

Kravene er høje hver eneste dag. Det ved vi. Maden skal være god. Servicen skal være god. Hele oplevelsen skal være god. Det kræver godt og kompetent personale – på alle pladser. Medarbejdere der forstår at indgå i et team og kan bidrage fra dag ét.

Hos Assistance er du sikret hurtig adgang til kvalificeret personale samt faglig ekspertise, sparring og garanti for løsninger og kvalitet, der gør en mærkbar forskel.

Derfor skal du
vælge Assistance

Adgang til kvalificeret personale

Vi har Danmarks største netværk og mest kvalificerede CV-database og kan hurtigt matche dine behov på tværs af kompetencer, fagområder, profil og geografi.  

Vi frigør tid og ressourcer

Med en løsning hos os bliver der mere fokus og overskud hos dig i hverdagen. Vi tager os af alt det praktiske og sikrer, at du og din virksomhed altid har de medarbejdere, der skal bruges.  

Kontakt os

Vi er altid tæt på

Vi er tæt på lokalt og bygger på langvarige relationer. Hos Assistance får du en personlig konsulent med faglig erfaring, der sætter sig ind i dine behov og udfordringer.

Sådan finder vi jeres nye medarbejder

Vi tilpasser altid processen efter jeres behov og ønsker til hastighed, kompetencer og profil – men uanset om det skal gå mere eller mindre hurtigt, har vi altid fokus på grundighed og kvalitet. 

Processen kunne se således ud:

01

Indledende dialog

Vi starter med at kortlægge jeres specifikke behov. Hvad har I behov for? Hvornår? Og hvor længe? Når vi ved det, kan vi enten gå direkte i gang med at finde en kandidat til et kort vikariat, eller udvikle en job- og personlighedsprofil samt rekrutteringsplan til en længere ansættelse. Selvfølgelig i tæt dialog med jer.

02

Annoncering og search

Med 20.000 kvalificerede kandidater i vores CV-database og et stort netværk af jobplatforme kan vi ofte finde de rette kandidater på meget kort tid. Der kan også være behov for at skabe særlig opmærksomhed om den ledige stilling gennem annoncering og aktive søgninger i markedet for at finde den rette. Opgaver som vores konsulenter er specialiserede i.

03

Samtaler og tests

Når vi har identificeret de rette kandidater, gennemgår de samtaler og tests med vores konsulenter, som er eksperter i HORECA, trænede i interviewteknik og med stor erfaring i at vurdere både faglighed og personlighed.

04

Referencer, opfølgning og garanti

Når vi har fundet en person, som både vi anbefaler, og som I er glade for afsluttes forløbet. Vi fungerer som rådgivere ved opstart og følger løbende op på opstart og samarbejde.

Tre mulige rekrutteringsforløb

Vi tilbyder forskellige muligheder for at få besat jeres ledige stilling:

Vikariat
Vikarer bookes fra dag til dag efter behov.

Try and Hire
Vikaren ansættes i en prøveperiode og kan overtages uden beregning efter 3 måneder på fuld tid.

Rekruttering
Vi finder, screener og holder personlige interviews og hjælper jer med at finde den rigtige kandidat.