Få vikarer ud af høj kvalitet hver gang

En vikarløsning er god at have i stand ved ferie, sygdom, barsel eller spidsbelastninger. Vores vikarer er altid klædt på til opgaven fra dag ét.
Bliv kontaktet og hør mere

Hvorfor bruge os som vikarbureau?

Dag-til-dag ordrer med stor volumen

Vi har omkring 300-400 vikarer ude hver eneste dag, og hver morgen sender vi op til 50 akutte vikarer ud til vores kunder.

Klædt på fra dag ét

Vores vikarer skal altid være klædt på til opgaven. Derfor gør vi meget ud af at forberede vikarerne bedst muligt, så I kan levere uanset udfordringen.

Høje kvalitetskrav

Vi holder 1.5 times personlige interviews, og vi tager referencer fra tidligere arbejdsgivere. Derudover laver vi løbende opfølgning og kvalitetstjek hos kunderne.

Fleksibel arbejdskraft

Vikarer er den perfekte løsning når i oplever, sygdom, ferie, barsel eller generelt ved spidsbelastninger. Derudover er alle vikarer dækket ind af overenskomst.

Stærk kundeservice 06.00 - 21.00

Vores kundeservice skal være af en anden verden. Som kunde skal du føle at vi kender dig, din branche og at vi forstår dine udfordringer.

Motiverede vikarer

Vi tilbyder både faglig udvikling, og vi holder fester for vores vikarer 2 gange årligt samtidig med en række kåringer såsom Årets Vikar og Guldvikar.

Produktion & bygge

18 års erfaring med at finde kvalitetsfolk til branchen.

Hotel, restauration & Kantine

Vi er Danmarks største leverandør indenfor branchen.

Kontor, IT & salg

Vi har stor erfaring og fokus på at skabe det rette match mellem kultur, personlighed, mål og kompetencer.
Allan Hansen, Administrationschef, VandCenter syd

VandCenter Syd har benyttet Assistance gennem længere tid. Assistance udviser god kundepleje, de overholder alle indgåede aftaler og følger tæt op på deres vikarer. Det er også en stor fordel, at vi har en fast kontaktperson, som er nem at komme i kontakt med, og som altid yder en venlig og fleksibel betjening.

Er det muligt sender Assistance tillige vikarer, der tidligere har arbejdet for os, og som vi har god erfaring med. De har en god forståelse for vores behov og er også meget mødekommende. Altid parat til hurtige ændringer, f.eks. hvis det en sjælden gang skulle ske, at vikarens kompetencer og kemi ikke passer til os.

Med den gode opfølgning på vikarløsningerne og den gode service i det hele, mindsker det i den grad mit arbejde, når der skal kaldes vikar ind. Vi kan anbefale et samarbejde med Assistance.

Lars Samsø, Nordea, Executive Dining, Nordea

Det er et seriøst bureau, der altid leverer høj service, f.eks. er der altid en kantinekonsulent, der tager telefonen, og der bliver altid reageret hurtigt på mit behov – også i weekender og på helligdage. Assistance HR Partners er gode til både korte og lange vikariater. De er stabile og er gode til at matche mine behov. Er der kritik, er de også gode til at behandle dette og bruge dette positivt. Vi har gennem tiden haft flere vikarer, der kender vores hus næsten lige så godt som os selv.

Berit Sand, Manager Canteens & Reception, Codan

Vi har i knapt 10 år samarbejdet med Assistance og altid været glade for samarbejdet. Vi laver hver dag mad til mange mennesker, hvilket stiller store krav til vores produktion og derfor også de vikarer, vi bruger. Assistance formår at lytte til vores behov og afdække de opgaver, vi ønsker løst, og vi er generelt meget tilfredse med de vikarer, vi får ud. Har vi noget at påtale, er konsulenterne hos Assistance altid lydhøre og efterkommer vores ønsker og krav.

Sådan fungerer et vikarsamarbejde med os

1

Kvalitetstjek af vikar

  • 1.5 times personlige interviews
  • Referencer fra 1-2 tidligere arbejdsgivere
  • Test og analyse efter behov
  • Tjek af straffeattest
2

Du lægger en ordre

Du kan lægge ordrer over telefon eller mail. Vi har åbningstider mellem 06.00 – 21.00 i hverdagene og 08.00 – 17.00 i weekender og helligdage..
3

Søgning og match

Da vikarens kompetencer er afdækket kan vi hurtigt lave en søgning efter det rette match. Vi kan sende vikarer ud dag-til-dag, og ofte inden for 1 time.
4

Udførsel af arbejde og kvalitetstjek

Vikaren udfører arbejdet og vi følger personligt op med dig som kunde, hvor du giver feedback og en overordnet rating for samarbejdet.

Se vores blog med tips og tricks inden for rekruttering

Få inspiration til, hvordan du finder de helt rette medarbejdere. Vores blog blev i 2016 nomineret til årets bedste rekrutteringsblog af Aros Business Academy. Tag et kig og tilmeld dig samtidig vores nyhedsbrev – så modtager du vores artikler direkte i indbakken 🙂
Vil du vide hvorfor vi har en elefant i logoet?
Det handler om Assistances historie helt tilbage fra år 2000. Vores stifter Aase Hagemann havde nemlig en helt speciel interesse…

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, så sender vi dig tips & tricks, undersøgelser og nyheder om HR, ledelse og relevante kurser – det hele handler om, at du skal skabe endnu bedre resultater. Prøv det af. Ingen spam og nem afmelding 🙂